ClicK sini yep =)

Thursday, May 5, 2011

TerBAIK dAri LaDanG

Adeh...dah lama tak hupdate blog...dekat seminggu jgk rasenye...ye ke?? hoho...sepanjang tak update ni mcm2 perkara la jadi...yang sedih la...yang gumbira la..bergelap malam2 buta..haha...mcm2....tapi apa yang saya nak ceritakan di sini bukannya perihal kehidupan...bosan korang nanti..haha..tapi yang isu yang nak dibangkitkan di sini adalah pasal kuih bangkit!! APE !!!??? KUIH BANGKIT???  ape la jadahnya...otak da mula mereng sedikit..haha


Yeh!! saya dikejutkan dengan satu video yang dikongsi oleh "seseorang" mengenai satu laptop nih...MEMANG GEMPAK!!! TERBAEK!! DEBOOOMMMMMM!!! nak terangkan pun saya tak tahu nak mula dari mana...apa yang dimaksudkan ialah ACER ICONIA... saya tak pasti anda semua dah tahu ke belum..tapi information dari "seseorang" ini bagi tahu yang barang baik ni dah lunch kat Malaysia dengan harga around 3-4 k (RM3000-RM4000) nak tahu kesahihan nya apa kata anda sendiri yang terjah kat mana tempat berhampiran anda..tempat popular tak lain tak bukan LOW YAT la kan...sini saya sertakan gambar dan satu video dari youtube...enjoy!!! memang terbaik....membuatkan mulut saya terlopong 8 minit 31 saat ketika menonton video tersebut....yang paling penting rasanya semahal mane pon korang punyer laptop mesti tak setanding dengan kecanggihan laptop ini..I LIKE !!!!LET CHECK OUT!!!








korang layan la sampai lebam ye...insyaAllah saya akan update setiap hari blog ini..now bz skit dengan permbikinan blog baru...Cewah!! macam filem jek nak bikin2 ek..haha...dan harap maklum yang blog tersebut hanyalah atas urusan biznes...salam sayang dari saya untuk blogger semua ...MUAAACCCHH!!!!

No comments:

Post a Comment

ClicK sini yeP =)

Click sini yep =)