ClicK sini yep =)

Sunday, April 24, 2011

Buah Hati Idaman SAYA =)

Amboi...Amboi...Amboi...gaya azwan ali tetiba lak arini nak bercakap pasal buah hati idaman la pulak kan..
Sebut je buah hati mesti korang fikir gf / bf idaman la ye...Ciri2 idaman...jenis yang macam mana..HA!! tu jugak la yang aku nak ceritakan kat sini...tapi tak de lah pasal awek2 or pakwe2 ni...yang aku nak cerita dalam entri ni adalah perkara2 atau pun harta benda idaman aku...Aku nak cerita pasal kereta,tempat  pelancongan,rumah,hingga lah ke gadjet2 idaman...MOH!! kite...pada yang nak tahu la kan... =)




Ini dia....kereta idaman ku..White Mini Cooper S...semestinya WHITE!!! kenapa aku pilih kereta ni??sebabnya aku suka kereta2 yang comel dan berkuasa camni..Aku pun x de la tinggi sangat..sesuai sangat la dengan kereta ni..lagi2 aku ni x berumah tangga,x de anak,cucu mahu pun cicit..hehe..memang sesuai la kan..kalau dh ade anak bini lain la pulak jenis kereta ni..tapi buat masa nih Mini Cooper S ni memang memikat kalbu.. =)




Ini pulak contoh rumah idaman aku...nampak selesa kan..besar pon boleh tahan..tempat dimana aku nak beristirehat,bermesra dengan isteri dan anak2..CEWAH!! jauh berangan la pulak kan..yang penting RUMAH KU SYURGA KU..





Ini salah satu gadjet pilihan aku...on da way release kat Malaysia..ke dh release?? huhu...SAMSUNG P7100 Galaxy Tab 10.1....lagi advance la dari Samsung Galaxy Tab yang ada dipasaran sekarang..kelebihan yang membuatkan aku suka adalah kerana kelajuan CPU nya ditingkatkan pada 1GHz dual core processor..primary camera dia 8 MEGAPIXEL OK!!! dan secondary camera dia 2 MEGAPIXEL...dan macam lagi kelebihan yang ada..kalau nak tahu boleh rujuk website nih 






Ini dia...sapa x tahu phone ni jenis ape memang katak bawah tempurung la...haha..ini nama dia Blacberry Storm2 9520...x tahu la nape aku leh minat storm2 ni berbanding blackberry lain...mungkin sebab touchscreen kot...lagi satu sebab nak upgrade...aku skang pakai BLUEberry jep..hehe..nak upgrade ke BLACKberry lak..nak tahu spec dia lak leh la rujuk kat website nih


Bercakap pasal tempat pelancongan pulak aku sendiri pon pening la mane tempat nak pegi..kalau boleh satu dunia ni nak pusing kalau ade rezeki..nak melihat keindahan kat tempat orang pulak la kan..bak kata orang tua2..JAUH PERJALANAN LUAS PEMANDANGAN...
Antara tempat2 pelancongan yang ada dalam kepala aku skang seperti Malaysia DAH TENTU!! Japan,Paris,Korea...huish!!! banyak lah..haha


Begitu lah sedikit sebanyak perkara tentang aku yang korang boleh tahu..nak cerita semua memang semak la blog ni nanti...kita buat "by entry" la ye kengkawan...Ini saja dari saya,nak berkongsi BUAH HATI IDAMAN ANDA?? comment je ler ye... =)

4 comments:

  1. memang betul2 buah hati idaman tuh..hehe

    ReplyDelete
  2. mini cooper bakal pakwe sy.hehe

    ReplyDelete
  3. dah follow!!
    http://notaekstravaganza.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gapura Ilmu :
    hehe..bakal buah hati saya..insyaALLAH.. =)

    akmal afiqah:
    aik!!bakal pakwe yep..White cooper bakal gf sy =)

    Awie Omar:
    orait!! tq bro...i follow u =)

    ReplyDelete

ClicK sini yeP =)

Click sini yep =)