ClicK sini yep =)

Tuesday, April 19, 2011

HaPPy VS SaD


Sudah agak lama aku x update blog nih...berbulan2 lamanya...banyak perkara yang berlaku sepanjang masa tersebut..Aku akan cuba ringkas kan cerita kalau boleh...kalau x bleh kene cerita panjang lebar jgk la..hehehe..
First aku nk listkan perkara2 happy yang aku buat sepanjang x update blog nih...


  • Pergi Lost World of Tambun 
  • Konvoi ke Pahang ngan dak2 GT 128
  • Mengajar orang memandu walopon aku x de lesen..HAHA
  • Tengok wayang mcm2 citer...karoke..x berapa nk ingat tarikh dan masanya
  • Gembira berbaur sebak sbb orang yg aku ajar memandu lulus lesen memandu...sedangkan aku pon x de lesen lg...huhu...
  • Konvoi lagi ngan dak2 GT128 dan CT Bikerz ke Bagan Lalang..tp time ni mood sedih
  • dan ada la lain2 xtiviti...


Haa...skang bercerita pasal kisah sedih lak...yg ni x berapa gemor 
  • Berselisih faham....dengan sapa?? x yah tahu la..=P..
  • Membuat  perkara2 bodoh yang amat bangang..effectnyer biar aku je lah tahu..
  • Time2 sedih camni la aku banyak buat salah...SETAN2!! ni byk menghasut aku utk buat jahat...kalau SETAN ni manusia dah lama dah aku sepak,penumbuk sampai mampus!!

Erm...begitu aje lah kesimpulan yang dapat aku simpul mati kan...Banyak perkara pahit dan manis yang berlaku...Suka dan dukanya hati lara yang nestapa..Cewah!! Tapi kehidupan harus diteruskan,happy mahu pun sedih biarlah ia menjadi kenangan dan pengajaran aku..

Disini juga aku ingin mengambil kesempatan...ingin memohon maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki kepada insan2 yang ada aku lakukan khilaf....Tidak pernah terdetik di hati untuk aku lakukan sedemikian rupa..kalau korang betul2 kenal aku..aku sebenarnya bukan insan yg bermasalah seperti itu..Tetapi bila mengenangkan keadaan yang terlalu mendesak time tuh dicampur aduk lagi dengan hasutan SETAN X GUNA!!! aku jadi lalai dan terus membuat dosa..aku sendiri pon x faham kenapa aku boleh jadi mcm tuh sekali...sampai kadang2 aku sendiri x kenal aku sapa...setiap kejadian pasti ada hikmahnya...apa pun aku hamba Allah ini dengan serendah2 dirinya memohon ampun...aku perlukan sokongan dari kalian semua untuk berubah menjadi lebih baik dan baik...InsyaAllah... =)

Maaf ye semua sbb x de gambir gambor utk entry nih sbb kebanyakkan gambar tersebut tiada dalam simpanan aku...



2 comments:

ClicK sini yeP =)

Click sini yep =)